نیم گروههای توپولوژیکی فشرده شمارای دنباله ای

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان
  • نویسنده محمود کرامت لو
  • استاد راهنما نصرالله گرامی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1389
چکیده

در این رساله خواص توپولوژیکی و جبری نیمگروهها توپولوژیکی فشرده شمارای دنباله ایی را بررسی می کنیم و ثابت می کنیم که نیمگروههای فشرده شمارای دنباله ایی شامل نیمگروههای دو-دوری نیستند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

پیکربندی روی گروهها و نیم گروههای توپولوژیکی

در سال 2001 برای اولین بار مفهوم پیکربندی یک گروه معرفی شد و ثابت شد که یک گروه میانگین پذیر است اگر و تنها اگر، هر دستگاه معادلات همگن پیکربندی، دارای جواب ناصفر و نامنفی باشد؛ ثابت می کنیم که اگر دو گروه دارای پیکربندی یکسان باشند آنگاه میانگین پذیری یکی، میانگین پذیری دیگری را نتیجه می دهد و عدد تارسکی دو گروه هم پیکر نیز مساوی خواهند بود. از آن زمان تاکنون این مفهوم بیشتر در حوزه نظریه گروه...

قضیه ریس برای نیم گروههای توپولوژیکی ساده

در این پایان نامه ابتدا ساختار نیم گروههای معکوس توپولوژیکی 0- ساده فشرده شمارا را توصیف نموده و سپس نیم گروههای توپولوژیکی را که تحت شرایط خاص پاراگروه توپولوژیکی می شوند مشخص می نمائیم، سپس به بررسی شرایطی می پردازیم که تحت آن نیم گروه توپولوژیکی ساده پاراگروه توپولوژیکی می شود.

15 صفحه اول

خواص نقطه ثابت برای نمایش توسیع ناپذیر نیم گروههای توپولوژیکی

در این پایان نامه پس از تعاریف اولیه نمایش مجانبی توسیع ناپذیر وقضایای نقطه ثابت وهمچنین خواص این نقاط برای نیم گروههای توسیع ناپذیر را بیان می کنیم ودر ادامه پس از بیان قضیه دمار، نتیجه مهمی از آن را به دست خواهیم آورد.در فصل آخر قضایای غیر خطی ارگودیک را بررسی می کنیم.و در آخرتعمیم یافته ی قضایای غیرخطی ارگودیک را بررسی خواهیم کرد.

15 صفحه اول

شبه یکنواختیها روی نیم گروههای توپولوژیکی و تتمیم دوم

در این پایان نامه تتمیم دوم شبه یکنواختی هایی را که بطور طبیعی روی یک نیم گروه توپولوژیکی با عضو همانی القاء می شوند مورد مطالعه قرار می دهیم. بویژه نشان می دهیم که اگر x یک نیم گروه توپولوژیکی با عضو همانی و انتقالهای چپ باز باشد آنگاه تتمیم دوم شبه یکنواختی چپ x را می توان بعنوان یک نیم گروه توپولوژیکی که شامل فضای توپولوژیکی x بعنوان زیر نیم گروهی چگال می باشد در نظر گرفت.

15 صفحه اول

توصیف توپولوژیکی گذار نیم فلزی بلور mnas

تحلیل توپولوژی چگالی بار الکترونی به عنوان ابزار جدیدی برای مطالعه خواص الکترونی مواد معرفی می گردد. در این روش ویژه مقادیر ماتریس هسین چگالی بار الکترونی به عنوان یک میدان اسکالر سه بعدی برای ارزیابی قدرت پیوند اتم ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله از این روش برای مطالعه گذار فلز – نیم فلز در بلور mnas در فاز بلند روی استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که توپولوژی چگالی بار در این گذا...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023